Najważniejsze informacje o produkcie Dell 3100 Color Laser

Dell 3100 Color Laser to wydajny i zaawansowany monochromatyczny laserowy drukarka wielofunkcyjna. Wyposażona jest w funkcję drukowania, kopiowania, skanowania i faksowania. Drukarka może drukować do 24 stron na minutę w czerni i do 12 stron na minutę w kolorze. Posiada rozdzielczość druku do 600 x 600 dpi i maksymalną pojemność papieru do 250 arkuszy. Posiada wbudowany procesor 800 MHz oraz 512 MB pamięci RAM. Drukarka jest wyposażona w 5-calowy ekran dotykowy i klawiaturę, ułatwiającą obsługę. Ponadto zawiera interfejs USB 2.0 i Ethernet. Ma też wbudowany moduł bezpieczeństwa, który chroni dane i umożliwia bezpieczne drukowanie. Dell 3100 Color Laser to wydajna i wielofunkcyjna drukarka laserowa, która zapewnia doskonałe wydruki i jest łatwa w użyciu.

Ostatnia aktualizacja: Najważniejsze informacje o produkcie Dell 3100 Color Laser

Drogi Użytkowniku,

klikając przycisk „AKCEPTUJĘ”  zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp z. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneo. pl.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneo. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych.

Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. pl. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneo. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie zgadzam się” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań.

Nie zgadzam się

10 ciekawostek o Dellu – jednym z najbardziej cenionych producentów sprzętu komputerowego.

Dell jest producentem, którego komputery znaleźć można niemal w każdej firmie oraz w wielu domach.

Za jej sukcesem stoi między innymi podejście do klientów i wysoka jakość. Poniżej zaprezentowanych zostało 10 ciekawostek na temat tej firmy.

1. Początki i założyciel bez dumnej historii

Przedsiębiorstwo założył w 1984 Michael Saul Dell. Będąc studentem, zaczął on w akademiku składać komputery kompatybilne z IBM PC, a by oddać się temu biznesowi, rzucił szkołę.

2. Turbo PC – interesujące podejście

Pierwszym komputerem formy były produkowane w 1985 roku komputery Turbo PC, które wyróżniało to, że można było je spersonalizować podczas zamawiania.

3. Wejście pod strzechy na masową skalę

Od roku 1997 Dell zaczął intensywniej kierować swoje produkty do odbiorców indywidualnych, wcześniej zaopatrzając w komputery przede wszystkim firmy. Do dziś komputery Dell są standardem w znacznej większości przedsiębiorstw.

4. Niesamowita jakość obsługi

Dell charakteryzuje wysoki poziom troski o klienta i rewelacyjne podejście do realizacji gwarancji. Zarówno w przypadku użytkowników domowych, jak i firm, po kontakcie telefonicznym z firmą i próbie rozwiązania problemu poprzez udzielenie instrukcji, do domu przyjeżdża serwisant, naprawiając komputer na miejscu. Zabierać go do serwisu firmy trzeba niezwykle rzadko, dlatego zakup komputerów tej firmy oznacza wielką wygodę.

5. Użycie social mediów do marketingu a skuteczność

Dell jako jeden z pierwszych producentów sprzętu komputerowego przeniósł marketing swoich produktów do mediów społecznościowych, potrafiąc w kilka godzin zdobyć tylu klientów, ile inne firmy, używając bardziej tradycyjnych form marketingu, zdobywały w miesiąc. Fakt, że nie jesteśmy bombardowani na co dzień w mediach, poza Internetem, reklamami sprzętu Dell wynika właśnie z tego, że firma koncentruje się na mediach społecznościowych.

6. Wszędobylskie przedsiębiorstwo

Dell prowadzi dystrybucję w aż 190 krajach, zatrudniając około 80. 000 pracowników. To dlatego obsługa klienta przebiega tak sprawnie.

7. Wysoki poziom personalizacji kluczem do sukcesu

Praktycznie każdy komputer Dell, czy to stacjonarny, czy przenośny, można spersonalizować, dobierając przy zamówieniu komponenty, a do tego można także wybrać system operacyjny. Dell od wielu lat dystrybuuje komputery między innymi z Linuksem. Stara się też, by sprzęt był kompatybilny z innymi mniej popularnymi systemami. Kiedy używa się więc oprogramowania innego niż Windows, to właśnie komputery Dell powinny stanowić pierwszy wybór.

8. Aktywne wsparcie Linuksa w firmach

Dell to pierwsza firma, która zaczęła zaopatrzać firmy w komputery z systemem Red Hat Linux dystrybucję Linuksa będącą do dziś standardem w wielu przedsiębiorstwach.

9. Pierwsze laptopy

Pierwszy laptop, model 316LT, Dell wypuścił w roku 1989. Od tamtego czasu Dell postanowił skoncentrować się dość silnie na technologiach mobilnych.

10. Pierwsze pojemne baterie litowo-jonowe

W 1994 roku Dell jako pierwszy wprowadził do komputerów pojemne i długo trzymające baterie litowo-jonowe, które stały się standardem u innych producentów.

Poniższa garść faktów o Dellu przybliża dorobek tej firmy oraz jej cechy charakterystyczne. Dell to jedno z najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw, które ciągle zaskakuje.

Nowa ustawa o prawach konsumenta wprowadziła szereg obowiązków informacyjnych. Dotyczą one nie tylko samego sprzedawcy oraz zasad prowadzenia sprzedaży (regulaminu sprzedaży), ale także produktu. Okazuje się, że spora część sprzedawców mimo upływu już blisko dwóch miesięcy od dnia wejścia w życie nowej ustawy o prawach konsumenta nadal nie dostosowała opisów produktów do nowej ustawy o prawach konsumenta. W niniejszym wpisie wskażemy te obowiązki.

Moment i sposób podania informacji

Zasadą jest, że informacje powinny być podane przed zawarciem umowy. Dotyczy to zarówno sklepów stacjonarnych, jak i internetowych. Oznacza to, że informacje te powinny być podane konsumentowi najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową.

Informacje powinny być podane w sposób jasny, zrozumiały i niewprowadzający w błąd informacji oraz w języku polskim.

Pamiętajmy także, że ciężar dowodu spełnienia obowiązków informacyjnych leży po stronie sprzedawcy, więc to szczególnie jemu powinno zależeć na takim przekazaniu informacji, które później pozwoli mu to w łatwy sposób wykazać. W przypadku sklepu internetowego warto zatem szczególnie zadbać o wyczerpujący opis produktu na stronie produktowej. Dodatkowo warto te informacje przesłać także w wiadomości mailowej, którą otrzymuje klient po złożeniu zamówienia.

Dodatkowo w przypadku sprzedaży poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość (np. sklep internetowy) informacje należy podać także na trwałym nośniku najpóźniej w chwili dostarczenia produktu lub przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Tutaj nie powinno to jednak nastręczać większych trudności sprzedawcom, gdyż większość wymaganych informacji będzie podana w wiadomości po złożeniu zamówienia albo na samym produkcie, jego opakowaniu lub dołączonej do niego ulotce.

Informacje o produkcie, które musi podać sprzedawca

Nowa ustawa o prawach konsumenta wymaga od sprzedawcy podania konsumentowi informacji, które podajemy poniżej. W sumie naliczyliśmy ich 10, aczkolwiek zakres ten może się nieznacznie różnić w zależności od konkretnego produktu. Inny zakres będzie bowiem w przypadku sprzedaży rzeczy ruchomej (np. obuwia), a inny w przypadku sprzedaży usługi, czy też treści cyfrowych. Podstawowe informacje będą jednak dotyczyć większości sprzedawanych produktów.

Wymogi informacyjne zawarte w samej ustawie o prawach konsumenta – sprzedawca musi poinformować o:

  1. głównych cechach świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z konsumentem;
  2. łącznej cenie lub wynagrodzeniu za świadczenie wraz z podatkami, a gdy charakter przedmiotu świadczenia nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie ich wysokości – sposobie, w jaki będą one obliczane, a także opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia; w razie zawarcia umowy na czas nieoznaczony lub umowy obejmującej prenumeratę przedsiębiorca ma obowiązek podania łącznej ceny lub wynagrodzenia obejmującego wszystkie płatności za okres rozliczeniowy, a gdy umowa przewiduje stałą stawkę – także łącznych miesięcznych płatności;
  3. sposobie i terminie spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę;
  4. istnieniu i treści gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposobie ich realizacji;
  5. czasie trwania umowy lub o sposobie i przesłankach wypowiedzenia umowy – jeżeli umowa jest zawarta na czas nieoznaczony lub jeżeli ma ulegać automatycznemu przedłużeniu;
  6. minimalnym czasie trwania zobowiązań konsumenta wynikających z umowy;
  7. funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony;
  8. mających znaczenie interoperacyjnościach treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem, o których przedsiębiorca wie lub powinien wiedzieć.

Wymogi informacyjne zawarte Kodeksie cywilnym, a wprowadzone przez ustawę o prawach konsumenta:

  • sprzedawca obowiązany jest przed zawarciem umowy udzielić kupującemu potrzebnych wyjaśnień o stosunkach prawnych i faktycznych dotyczących rzeczy.
  • sprzedawca jest obowiązany udzielić konsumentowi przed zawarciem umowy jasnych, zrozumiałych i niewprowadzających w błąd informacji w języku polskim, wystarczających do prawidłowego i pełnego korzystania z rzeczy sprzedanej. W szczególności należy podać:
    • rodzaj rzeczy,
    • określenie jej producenta lub importera,
    • znak bezpieczeństwa i znak zgodności wymagane przez odrębne przepisy,
    • informacje o dopuszczeniu do obrotu w Rzeczypospolitej Polskiej oraz,
    • stosownie do rodzaju rzeczy, określenie jego energochłonności, a także
    • inne dane wskazane w odrębnych przepisach.
  • Jeżeli rzecz jest sprzedawana w opakowaniu jednostkowym lub w zestawie, informacje, o których mowa w pkt. 2 powyżej, powinny znajdować się na rzeczy sprzedanej lub być z nią trwale połączone. W pozostałych przypadkach sprzedawca jest obowiązany umieścić w miejscu sprzedaży informację, która może być ograniczona do rodzaju rzeczy, jej głównej cechy użytkowej oraz wskazania producenta lub importera rzeczy.

    Ważne! W przypadku jednak sklepu internetowego niezbędne będzie podanie tych informacji np. na stronie produktu, gdyż tylko w ten sposób będzie można spełnić wymóg podania tych informacji przed zawarciem umowy.

    Wszystkie te obowiązki informacyjne zostały wprowadzone nową ustawą o prawach konsumenta. Część została zawarta w samej ustawie o prawach konsumenta, a część została wprowadzona przez nią do Kodeksu cywilnego.

    Podsumowanie

    Powyżej wskazaliśmy 10 najważniejszych obowiązków informacyjnych dotyczących produktu. Są to tylko obowiązki wprowadzone nową ustawą o prawach konsumenta. Sam zakres informacji może nie budzić większych emocji, aczkolwiek szczególnie w przypadku sprzedawców internetowych może on wymagać od nich sporo pracy związanej z dostosowaniem opisów produktów.

    Nie są to oczywiście wszystkie obowiązki informacyjne dotyczące produktu, przepisy szczególne mogą w tym zakresie nakładać dodatkowe obowiązki informacyjne. Wymogi wskazane w nowej ustawie o prawach konsumenta są jednak o tyle istotne, że dotyczą one w zasadzie wszystkich sprzedawców kierujących swoja sprzedaż do konsumentów i to zarówno sprzedawców stacjonarnych, jak i internetowych.

    5. 00 avg. rating (98% score) - 4 votes

    Najważniejsze informacje o produkcie Dell 3100 Color Laser

    Bezpośredni link do pobrania Najważniejsze informacje o produkcie Dell 3100 Color Laser

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Najważniejsze informacje o produkcie Dell 3100 Color Laser