Instrukcje oryginalne Ge Wcsr4170gww są instrukcjami technicznymi dla pralki GE. Stanowią one podstawę do prawidłowego ustawienia, instalacji i konserwacji tego sprzętu. Instrukcje te wyjaśniają szczegółowo, jak używać tego urządzenia, jakie funkcje ma ono oferować i jakie są jego zalety. Instrukcje te zawierają wskazówki dotyczące tego, jak korzystać z pralki w bezpieczny i skuteczny sposób. Przed przystąpieniem do korzystania z tego sprzętu ważne jest, aby przestrzegać wszystkich instrukcji oryginalnych Ge Wcsr4170gww.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcje oryginalne Ge Wcsr4170gww
Wybierając modele, znajdź instrukcje pdf lub filmy instruktażowe do Twojego pilota GENIUS
Programowanie pilota GENIUS z przełącznikami
Programowanie pilota GENIUS przez automatyczne uczenie
Programowanie pilota GENIUS w odbiorniku
- Zdjęcie oferty: Instrukcje oryginalne Lego
- Stan: Używany
- Garett Kids Cute 4G
- Garett Kids Twin 4G
- Garett Kids Trendy 4G
- Garett Kids Rock 4G RT
- Garett Kids Focus 4G RT
- Garett Kids Cloud 4G
- Aplikacja Garett Activ nie jest już przez nas wspierana i nie będzie dostępna do pobrania w Sklepie Play. W tym przypadku polecamy instalacje aplikacji FunDo Pro, którą rozwijamy wspólnie z jej twórcami. Z tą aplikacją kompatybilne są wszystkie modele smartwatchy, które pracują na Garett Activ. Aplikacja ta także jest darmowa i dostępna w Sklepie Play. Link do jej pobrania:
- Aplikacja Garett Sport nie jest już przez nas wspierana i nie będzie dostępna do pobrania w Sklepie Play. Prosimy o skorzystanie z możliwości pobrania jej z naszej oficjalnej strony.
- Jak zrestartować zegarek dziecięcy / lokalizator do ustawień fabrycznych? / Komunikat po rejestracji: "oczekiwanie na autoryzacje".
- Brak połączenia internetowego w zegarku, komunikat w aplikacji "urządzenie nie jest w sieci". pl/pl/i/Pomoc-Techniczna-Niedokladna-lokalizacja-GPS-w-smartwatchach-dzieciecych/149">Niedokładna lokalizacja GPS w smartwachach dziecięcych i lokalizatorach. pl/pl/i/Pomoc-Techniczna-Jak-wydluzyc-prace-baterii-zegarka-dzieciecego/148">Jak wydłużyć prace baterii zegarka dziecięcego i lokalizatora. pl/pl/i/Brak-podstawowej-funkcji-w-aplikacji-do-zegarkow-dzieciecych-i-lokalizatorow/202">Brak podstawowej funkcji w aplikacji do zegarków dziecięcych i lokalizatorów. pl/pl/i/Dlaczego-zegarek-dzieciecy-pomimo-konfiguracji-nie-wibruje/203">Dlaczego zegarek dziecięcy pomimo konfiguracji nie wibruje. pl/pl/i/Pomoc-Techniczna-Gdzie-znalezc-kod-ID-numer-rejestracyjny-zegarka-dzieciecego/150">Gdzie znaleźć kod ID / numer rejestracji zegarka dziecięcego / lokalizatora?
- Jakie warunki musi spełniać karta SIM, by zegarek dziecięcy / lokalizator działał prawidłowo?
- Zegarek / opaska nie chce się sparować z aplikacją w telefonie. pl/pl/i/Pomoc-Techniczna-Jaka-aplikacje-zainstalowac-by-skonfigurowac-smartwatch-z-telefonem/152">Jaką aplikacje zainstalować by skonfigurować smartwach z telefonem?
- Najważniejsze informacje dotyczące pomiarów pulsu, ciśnienia oraz saturacji krwi w zegarku. pl/pl/i/Najwazniejsze-informacje-dotyczace-materialow-w-zegarkach-wywolujacych-reakcje-alergiczne/205">Najważniejsze informacje dotyczące materiałów w zegarkach wywołujących reakcje alergiczne. pl/pl/i/Kompatybilne-akcesoria/208">Kompatybilność ładowarek oraz pasków do smartwachy. pl/pl/i/Funkcja-Przyjaciele/223">Funkcja "Przyjaciele" parowanie urządzeń. pl/pl/i/Zdalna-aktualizacja-smartwatcha/264">Zdalna aktualizacja smartwatcha.
- Skontaktuj się z nami mailowo:
serwis@garett. pl lub telefonicznie: 41 201 40 70
Przedstaw dokładnie problem dotyczący zakupionego urządzenia. - Po skontaktowaniu się z naszym pracownikiem i potwierdzeniu potrzeby wysłania sprzętu do naszego serwisu - Proszę wypełnić kartę gwarancyjną (dane kontaktowe i opis usterki), dołączyć dowód zakupu (kopia lub oryginał) i odesłać całość na adres:
Garett Dział Reklamacji
ul. Targowa 18, lok 1413 (14 piętro)
25-520 Kielce
- Po przyjęciu przesyłki, nasz serwis rozpatrzy zgłoszenie reklamację w terminie
14 dni roboczych od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Po rozpatrzeniu reklamacji, urządzenie zostanie odesłane przesyłką kurierską na adres podany przez zgłaszającego w karcie gwarancyjnej. - - model urządzenia;
- - informacja jak doszło do uszkodzenia mechanicznego lub kiedy zakończyła się gwarancja;
- - data zakupu urządzenia.
- - szczegółowy opis usterki;
- - wskazanie części na którą jest zapotrzebowanie;
Wystarczy ustawić przełączniki nowego pilota w taki sam sposób jak w poprzednim pilocie.
Film instruktażowy:
1. sposób: Inicjalizacja za pomocą pilota GENIUS już zaprogramowanego.
Sprzęt potrzebny do programowania: wkrętak i zainicjowany pilot oryginalny.
Otwórz nowy pilot i pilot już zaprogramowany.
Za pomocą wkrętaka ustaw przełączniki (mikroprzełączniki) nowego pilota w taki sam sposób jak w starym pilocie.
Twój nadajnik jest zaprogramowany do napędu bramy lub bramy garażowej.
: Inicjalizacja za pomocą odbiornika.
Sprzęt potrzebny do programowania: wkrętak i odbiornik znajdujący się w pobliżu napędu bramy.
Otwórz nowy pilot i odbiornik
Za pomocą wkrętaka ustaw przełączniki (mikroprzełączniki) nowego pilota w taki sam sposób jak w odbiorniku.
Brawo! Programowanie Twojego pilota do bramy jest zakończone!
Zaprogramowany pilot przesyła swój kod do nowego pilota poprzez naciskanie przycisków na obu pilotach.
Film instruktażowy:
Sprzęt konieczny do programowania: pilot zainicjowany i sprawny, identyczny z modelem oryginalnym.
Programowanie pilota odbywa się poprzez naciskanie kolejnych przycisków.
Naciskaj równocześnie przyciski nowego pilota do momentu, aż dioda zacznie migać szybciej.
Następnie zwolnij przyciski.
Naciśnij pierwszy przycisk nowego pilota GENIUS.
Dioda zaczyna świecić ciągle.
W ciągu kliku kolejnych sekund przyłóż przód starego pilota do dolnej części nowego i naciśnij pierwszy przycisk starego pilota GENIUS.
Nowy nadajnik do bramy mignie trzy razy. Programowanie zakończyło się powodzeniem.
Pierwszy przycisk został zakodowany.
Wykonaj te same czynności w celu zakodowania drugiego przycisku pilota.
Doskonale! Teraz możesz zdalnie sterować napędem GENIUS za pomocą nowego pilota!
Należy nacisnąć przycisk na odbiorniku (nieruchomy sterownik instalacji), a następnie przycisk kodowanego pilota GENIUS.
Film instruktażowy:
Programowanie pilota w odbiorniku
Sprzęt potrzebny do programowania: odbiornik!
Otwórz odbiornik bramy lub bramy garażowej.
Naciśnij przycisk programowania, który zazwyczaj nosi nazwę: ENR, MEMO lub PROG.
W niektórych odbiornikach GENIUS należy przytrzymać naciśnięty przycisk programowania.
Dioda odbiornika sygnalizuje przełączenie w tryb programowania.
Naciśnij na sekundę przycisk nowego pilota, a następnie zwolnij go.
Dioda odbiornika zmienia sposób działania w celu zasygnalizowania powodzenia programowania.
Przed wyjściem z trybu programowania odczekaj kilka sekund.
Brawo! Twój nowy pilot GENIUS jest zaprogramowany!
O przedmiocie
Zestaw widocznych instrukcji Lego bardzo dużo instrukcji może komuś się przydadzą cena licytacja
Inne ogłoszenia sprzedającego
Zobacz wszystkie
Ładne Casio męskie wR 100 m
- Marka: Casio
Licytacja
50 zł
- DzieckoZabawkiKlockiLEGOInstrukcjeZgłoś naruszenie zasad
Oferta: 76eae3af-0e7c-4a29-a7ec-735c6fec1060
Poniższe modele posiadają możliwość zdalnej aktualizacji optymalizującej działanie z najnowszymi kartami SIM. Aktualizacja podnosi poziom stabilności oraz poprawia ogólne działanie systemu operacyjnego w zegarku Dokładną instrukcję, jak przeprowadzić zdalną aktualizację znajdziesz tutaj:INSTRUKCJA ZDALNEJ AKTUALIZACJI AKTUALNE PROBLEMY TECHNICZNE:Instrukcje
Wysoka(1)LiszkiJaworzno(2)Kraków(23)Dąbrowa Górnicza(7)ZatorMysłowice(5)Sosnowiec(3)MyśleniceOświęcimKatowiceKętyChorzówPiekary ŚląskieTychyKaletyBytom(4)Tarnowskie GóryCzyżowiceZabrzeŻywiecBielsko-BiałaKielceBusko-ZdrójOrzeszeBrzeskoLubliniec(17)Tomaszów MazowieckiNatolinGórki WielkieGolasowiceGoleszówJastrzębie-ZdrójBażanowiceNowy SączCieszynŁódź(52)BodzentynGaszynMogilnoZduńska WolaAleksandrów ŁódzkiSieradzRzeczkówRacibórzPołaniecRogaszynBiałobrzegiMielecRadomOpoleNatolinOchodzeChróścinaSandomierzDuchniceRojówRaszynGrzymiszewNamysłówBędziemyśl(38)Izabelin CKozieniceWólka DworskaŁomiankiWarszawa(32)Nowy Dwór MazowieckiBoża WolaOtwockJózefówOstrów WielkopolskiLegionowoKoninMarki(13)RzeszówRymanów-ZdrójKlikawaNadmaTrzebowniskoNysaSokołów MałopolskiWołominStrażówOleśnicaOławaBorowieTargówkaKoźmin WielkopolskiChrzanWyszkówNarzymToruńTrzebnicaWrocław(50)LublinGnieznoKliknij tutaj, aby pobrać aplikacje FunDo Pro
Kliknij tutaj, aby pobrać aplikacje Garett Activ z naszej strony internetowej
Kliknij tutaj, aby pobrać aplikacje Garett Sport z naszej strony internetowej
Film instruktażowy do aplikacji Garett Tracker
Papierowa i elektroniczna wersja instrukcji obsługi do naszych zegarków dziecięcych nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca? Nie ma problemu! Wystarczy włączyć nasz nowy film instruktażowy do obsługi aplikacji Garett Tracker, aby dowiedzieć się wszystkich informacji o jej obsłudze. W szybki i prosty sposób.
Produkty sprzedawane w sklepie Garett posiadają 24 miesięczną gwarancję. Garett Electronics posiada Ogólnopolski serwis Gwarancyjny. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Napotkałeś/aś problemy z zakupionym urządzeniem naszej firmy? Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. Proszę postępować zgodnie z procesem usługi gwarancyjnej firmy Garett Electronics
Kliknij tutaj, aby pobrać kartę gwarancyjną w formacie pdf
WARUNKI ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO:
Reklamacje do naszego serwisu można dostarczyć tylko poprzez jej wysyłkę na powyższy adres. Nie ma możliwości osobistego dostarczenia przedmiotu reklamacji.
Warunkiem otrzymania powiadomienia o przyjęciu reklamacji, otrzymania numeru oraz linku do śledzenia reklamacji jest czytelne wpisanie adresu mailowego w karcie gwarancyjnej.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Klient zobowiązany jest wysłać reklamowany towar na swój koszt a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji naprawiony lub wymieniony towar odsyłamy do klienta na nasz koszt
Chcesz naprawić sprzęt pogwarancyjnie? Urządzenie zostało uszkodzone mechanicznie lub nie posiada już gwarancji? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wycenę naprawy urządzenia.
serwis@garett. pl
Proszę opisać zgłoszenie zgodnie z poniższą instrukcją:
1. W treści wiadomości proszę podać następujące informacje:
2. W załączniku wiadomości proszę wysłać zdjęcie uszkodzenia wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura).
3. Po otrzymaniu zgłoszenia, nasi konsultanci przedstawią koszt naprawy wraz instrukcją w jaki sposób wysłać urządzenie do naszego serwisu.
W niektórych przypadkach naprawa może być objęta gwarancją firmy Garett Electronics.
Szybka naprawa to rozwiązanie dla małych, nie wymagających wysyłki całego urządzenia napraw. Jeżeli w zegarku uszkodzony jest podzespół (np. pasek, ładowarka, zaślepka/tacka karty SIM), który nie wymaga profesjonalnego serwisu, prześlij zapytanie o dostępność takiej części oraz ewentualną wysyłkę.
3. Po otrzymaniu wiadomości, nasi konsultanci (w godzinach 8 - 16) przekażą wiadomość do wykwalifikowanych pracowników serwisu, którzy będą się z państwem kontaktować.
W razie konieczności istnieje możliwość przesłania urządzenia w celu wymiany części przez pracownika naszego serwisu.