Instrukcje dotyczące oprogramowania sprzętowego Califone Music Maker 2395ir są idealnym rozwiązaniem dla osób, które chcą nauczyć się obsługiwać to urządzenie. Instrukcje są łatwe w użyciu i szczegółowo opisują, jak obsługiwać i konfigurować urządzenie. Instrukcje zawierają informacje dotyczące połączeń z komputerem i łączenia się z innymi urządzeniami, a także wskazówki dotyczące tworzenia i edycji plików audio. Instrukcje są również szczegółowo opisane, aby ułatwić konfigurowanie i korzystanie z funkcji urządzenia Music Maker 2395ir, takich jak zmiana ustawień dźwięku i tworzenie własnych kompozycji muzycznych.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcje dotyczące oprogramowania sprzętowego Califone Music Maker 2395ir
Wszystkie programy MAGIX są przyjazne dla użytkownika. Jeżeli pomimo tego masz pytania dotyczące posiadanego oprogramowania, zarówno pierwszą pomoc, jak i dostęp do pomocy technicznej MAGIX uzyskasz tu.
Aby uzyskać dostęp do określonych obszarów na stronie, jak np. do osobistego serwisu klienta, rejestracji programu, biblioteki pobierania czy aktualnych nakładek, niezbędne jest założenie konta w MAGIX.
W tym celu potrzebujesz danych logowania, na które składają się Twój e-mail i hasło. Konto możesz założyć w Centrum serwisowym MAGIX.
Założenie konta jest bardzo łatwe i szybkie. Zarejestruj się już teraz i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości.
Tu możesz zarządzać swoim numerem seryjnym, pobierać profesjonalne produkty (Samplitude Pro X, Sequoia, SpectraLayers Pro, ACID Pro oraz SOUND FORGE Pro) lub zgłaszać uwagi do wsparcia.
Więcej informacji
Zainstalowane i zarejestrowane produkty:
Masz konto w bazie MAGIX a Twój produkt został już w niej zarejestrowany? Korzystając z Centrum serwisowego MAGIX możesz pobierać zarejestrowane programy i instrukcje obsługi. W tym celu wejdź w menu "Moje produkty"; znajdziesz tam spis swoich zarejestrowanych programów i ich numery seryjne.
Przed instalacją:
Posiadasz nowy produkt MAGIX oraz pasujący do niego numer seryjny i chcesz pobrać pakiety instalacyjne oraz podręczniki? Przejdź do Centrum pobierania MAGIX i podaj numer seryjny. Dzięki temu możliwe będzie pobranie wszystkich pasujących plików. Pamiętaj również o wyborze właściwego pakietu językowego (opcja nie zawsze jest dostępna). Pobrane programy muszą zostać po instalacji aktywowane i zarejestrowane – w tym celu konieczne jest wpisanie numeru seryjnego.
W celu aktywacji posiadanego programu niezbędne jest podanie numeru seryjnego oraz adresu e-mail. Zwracamy uwagę, że od 2014 do aktywacji większości programów MAGIX niezbędne jest aktywne połączenie internetowe.
Aktywacja krok po kroku:
- Po uruchomieniu zainstalowanego programu wyświetli się komunikat zawierający prośbę o wpisanie numeru seryjnego i adresu e-mail.
- Numer seryjny wpisz proszę bez myślników w wolne pole.
- W celu rejestracji produktu niezbędne jest także podanie aktualnego adresu e-mail.
- Następnie kliknij na "Rejestracja i aktywacja online".
Informacje dotyczące aktywacji produktów, które zostały wyprodukowane lub nabyte przed rokiem 2014 znajdziesz tutaj.
Aktywacja
Jeżeli program został pobrany z Internetu, numer seryjny znajdziesz w wiadomości e-mail, która została dostarczona po zakupie.
Jeżeli posiadasz wersję w pudełku, numer seryjny znajduje się w jego środku.
Swój program możesz zarejestrować na stronie MAGIX Service Center. Po pierwszym uruchomieniu programu konieczna jest jego rejestracja i aktywacja. Rejestracja daje poza tym wiele korzyści: dostęp do dodatkowych informacji, systematyczne i bezpłatne ulepszenia, dostęp do pomocy technicznej, ekskluzywnych ofert i możliwość zarządzania licencjami.
Aby przeprowadzić rejestrację produktu potrzebujesz następujących danych:
- Konta MAGIX
- Numeru seryjnego produktu
Po zalogowaniu na koncie MAGIX możliwe będzie przeprowadzenie rejestracji.
Większość produktów MAGIX posiada tzw. numer seryjny P3, co wiąże się z tym, że podczas pierwszego uruchomienia konieczna jest rejestracja i aktywacja online. Tych procesów nie da się pominąć. Za pomocą rejestracji i aktywacji oprogramowanie zostaje przypisane do urządzenia, na którym jest zainstalowane.
DUrządzenie możesz zmieniać raz w miesiącu, wchodząc na stronę
Jeżeli z powodu braku połączenia z Internetem dostęp do serwera uwierzytelniającego będzie niemożliwy, w programie zostanie wyświetlony odpowiedni komunikat. Praca w programie bez połączenia internetowego będzie możliwa jeszcze przez kilka dni. Z samego programu możesz oczywiście korzystać offline bez żadnych ograniczeń. Dzięki sprawdzaniu licencji użytkownik ma przez 14 dni prawo zwrotu, także już aktywowanego oprogramowania. Dzięki temu możesz dokonać zakupu bez obaw. Zwróć także uwagę na nasze nowe, roczne oraz miesięczne pakiety licencyjne, jak w przypadku Video 365.
Instalacja bez płyty instalacyjnej
Instalacja programu pobranego z Internetu:
Linki umożliwiające pobranie programu znajdziesz w wiadomości e-mail. Kliknij na nie i zapisz program na dysku komputera.
Instalację programu uruchomisz przez dwukrotne kliknięcie na plik instalacyjny.
Dostęp do niektórych treści programu jest możliwy tylko po ich pobraniu z poziomu programu. Jeżeli chcesz uzupełnić swój program, pobierz dostępne treści, które są dla niego przeznaczone.. Wszystkie dodatki znajdują się w Pomocy. Po pobraniu i uzupełnieniu programu, dysponuje on tymi samymi funkcjami, które są dostępne w wersji płytowej (CD/DVD).
Instalacja programu kupionego w pudełku, bez dysku CD/DVD:
Jeżeli posiadasz pudełkową wersję oprogramowania, możesz zarejestrować swój produkt wchodząc na stronę Jak to zrobić?
1. Logowanie
- Podaj dane logowania do swojego konta MAGIX, a następnie kliknij na "Dalej".
- Po zalogowaniu kliknij na "Rejestracja produktu".
- Sprawdź swoje dane i kliknij na "Kontynuuj rejestrację".
2. Rejestracja produktu
- Podaj otrzymany numer seryjny oraz miejsce zakupu i potwierdź klikając na "Sprawdź rejestrację".
- Przeprowadzony zostanie proces rozpoznania rejestrowanego produktu.
- Kliknij na "Zakończ rejestrację".
- Przycisk "Lista moich produktów" umożliwia wyświetlenie wszystkich zarejestrowanych przez Ciebie produktów MAGIX.
3. Pobieranie
- W menu "Pobrane" zarejestrowanego produktu kliknij na "Program instalacyjny".
- Otwarte zostanie nowe okno. Po pytaniu zabezpieczającym pobieranie uruchomi się automatycznie.
Instalacja programów dodatkowych różni się w zależności od producenta. Szczegółowe wskazówki na temat instalacji i aktywacji programów dodatkowych produktów wideo firmy MAGIX znajdują się tutaj.
Aby móc korzystać z najnowszych nakładek (tzw. patch), FAQ oraz innych funkcji, konieczne jest podanie danych logowania MAGIX. Dane logowania utworzone zostały podczas zakupu produktu na stronie www. com bądź podczas rejestracji programu w Centrum Serwisowym.
Przy pomocy danych logowania MAGIX (e-mail i hasło) zaloguj się proszę tutaj: support2. com. Po zalogowaniu uzyskasz dostęp do FAQ odpowiednich dla produktów, które zostały przez Ciebie zarejestrowane oraz będziesz mógł pobrać podręczniki i nakładki.
W przypadku niektórych programów konieczna jest aktywacja dodatkowych komponentów, jak np. kodeków, dzięki którym możesz korzystać ze specjalnych formatów posiadanego oprogramowania. Niektóre funkcje programu (np. kodery) niezbędna jest jednorazowa, bezpłatna aktywacja. Aktywacja przeprowadzana jest automatycznie w momencie rejestracji produktu. Taką aktywację możesz przeprowadzić dwa razy.
Aktywację można wykonać online bezpośrednio z poziomu programu. Poniższy film objaśnia krok po kroku sposób aktywacji odpowiednich komponentów.
Aktywacja online, bezpośrednio z programu
Jeżeli chcesz usunąć program, aby wgrać na przykład nowszą wersję, postępuj zgodnie z instrukcją:
- W menu Start wybierz podpunkt "Panel sterowania".
- Następnie kliknij na "Programy" i wybierz "Usuń program".
- Wybierz program, który chcesz usunąć i kliknij na "Usuń".
Wskazówka: jeżeli na komputerze jest zainstalowany Windows 8, Panel sterowania znajdziesz w Wyszukiwarce w Aplikacjach.
Niektóre programy są automatycznie lub opcjonalnie instalowane jako dodatek do produktu MAGIX. Jeżeli je także chcesz usunąć, zaznacz każdy z nich osobno. Pamiętaj, że programy dodatkowe mogą być używane jednocześnie przez wiele produktów MAGIX. Jeżeli na komputerze zainstalowano więcej niż jeden produkt MAGIX, usunięcie programu dodatkowego może doprowadzić do ograniczonego działania pozostałych produktów MAGIX. Z tego powodu niektóre komponenty programów nie są usuwane automatycznie. Szczegółowy spis znajdziesz na stronie.
Pytania do Pomocy technicznej
Chętnie pomożemy Ci zrozumieć produkt MAGIX, który posiadasz. Do pomocy technicznej MAGIX możesz zwrócić się internetowo lub przez telefon.
Aby być na bieżąco i zapewnić jak najlepsze działanie zegarka, zawsze aktualizuj oprogramowanie sprzętowe, gdy tylko dostępna jest nowa wersja. Aktualizacje oprogramowania sprzętowego mają na celu poprawę funkcjonalności zegarka.
W związku z aktualizacją nie utracisz żadnych danych. Przed aktualizacją oprogramowania sprzętowego dane z zegarka zostaną zsynchronizowane z serwisem Flow.
Za pomocą telefonu lub tabletu
Jeżeli używasz aplikacji Polar Flow do synchronizacji treningów i danych dotyczących aktywności, możesz zaktualizować oprogramowanie sprzętowe z poziomu telefonu. Aplikacja poinformuje Cię o dostępności aktualizacji i pomoże Ci podczas instalacji. Przed rozpoczęciem aktualizacji zalecamy podłączenie zegarka do zasilania w celu uniknięcia problemów.
W zależności od połączenia bezprzewodowa aktualizacja oprogramowania sprzętowego może potrwać do 20 minut.Za pomocą komputera
Za każdym razem, gdy jest dostępna nowa wersja oprogramowania sprzętowego, FlowSync poinformuje Cię o tym, gdy podłączysz zegarek do komputera. Aktualizacje oprogramowania sprzętowego są pobierane za pomocą FlowSync.
Aby zaktualizować oprogramowanie sprzętowe:
- Podłącz zegarek do komputera za pomocą kabla dołączonego do zestawu. Upewnij się, że kabel jest dobrze wpięty. Upewnij się, że występ na kablu został dopasowany do wgłębienia na zegarku (oznaczonego na czerwono).
- Oprogramowanie FlowSync rozpocznie synchronizowanie danych.
- Po synchronizacji zostanie wyświetlony monit o aktualizację oprogramowania sprzętowego.
- Wybierz Tak. Po zainstalowaniu nowego oprogramowania sprzętowego (może to zająć do 10 minut) zegarek zostanie uruchomiony ponownie. Przed odłączeniem zegarka od komputera upewnij się, że aktualizacja oprogramowania sprzętowego została zakończona.
Pobieranie sterowników, oprogramowania sprzętowego i podręczników oraz dostęp do zasobów pomocy technicznej i rozwiązywania problemów
Wybierz posiadaną drukarkę lub urządzenie wielofunkcyjne PIXMA poniżej, aby uzyskać dostęp do najnowszych plików do pobrania, w tym oprogramowania, podręczników, sterowników i oprogramowania sprzętowego. Możesz również przejrzeć często zadawane pytania i ważne informacje dotyczące posiadanego produktu PIXMA.
Po wyświetleniu strony produktu skorzystaj z kart w celu przechodzenia między poszczególnymi rodzajami zawartości.
Inne przydatne pozycje...
Kontakt
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub pocztą e-mail, aby uzyskać pomoc techniczną
Canon iD
Zarejestruj produkt i zarządzaj kontem Canon ID
Naprawa
Wyszukaj punkt serwisowy i przydatne informacje dotyczące procedury napraw