Instrukcja samodzielnej instalacji Ge Gdf511

Instalacja Ge Gdf511 jest prosta i może być wykonana samodzielnie. Przed rozpoczęciem instalacji należy upewnić się, że wszystkie wymagane narzędzia i części są dostępne. Po wybraniu miejsca na instalację należy sprawdzić, czy istnieje dostęp do zasilania i że istnieje możliwość podłączenia wszystkich przewodów. Następnie należy odkręcić przednią obudowę, aby dostać się do wnętrza urządzenia. Następnie należy zamontować elementy i podłączyć je do odpowiednich portów. Po zakończeniu instalacji należy ponownie zamocować przednią obudowę i włączyć urządzenie. Po przeprowadzeniu instalacji Ge Gdf511 będzie gotowe do użytku.

Ostatnia aktualizacja: Instrukcja samodzielnej instalacji Ge Gdf511

Centrum obsługi telefonicznej


  • PL

Zapisz się


Zarejestruj swoje nowe konto pl. com i uprość zakupy. Korzyści z indywidualnego konta:

  • Zarejestruj swoje urządzenie, aby mieć wszystkie dane pod ręką
  • Przedłuż gwarancję na swoje urządzenie
  • Funkcjonalny, szybki i przejrzysty system zgłoszeń serwisowych
  • Przejrzyj produkty, z których korzystasz
  • Ciesz się łatwymi zakupami online
  • Zarządzaj subskrypcją newslettera
  • i więcej..
  • Zaloguj sie


    Zaloguj się na swoje konto społecznościowe

    Lub zaloguj się za pomocą swoich danych

    np. W6503SPL lub 463004


    Kod urządzenia to 6-cyfrowy numer, który można znaleźć na tabliczce znamionowej urządzenia lub w karcie gwarancyjnej.

    Dostawa sprzętu

    Jakie są terminy doręczenia przesyłki?

    Przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską. Klient może otrzymać przesyłkę już następnego dnia roboczego - wszystko uzależnione jest od terminu wystawienia zlecenia:

    • zamówienie do godz. 12:00 (za wyjątkiem sobót) → przesyłka na następny dzień roboczy,
    • zamówienie po godz. 12:00 → przesyłka za dwa dni robocze,
    • zamówienie w soboty (niezależnie od godziny) → przesyłka za dwa dni robocze.

    Jak mogę się dowiedzieć, co dzieje się z moją przesyłką?

    W dniu poprzedzającym dostarczenie przesyłki (w okolicach godziny 19:30-20:00) otrzymasz SMS-a z numerem przesyłki – jej status możesz sprawdzić poprzez stronę internetową firmy kurierskiej.

    Jak mogę zmienić termin lub miejsce doręczenia przesyłki?

    Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC: 813 813 813

    Co się stanie gdy nie odbiorę przesyłki we wskazanym przeze mnie wcześniej terminie?

    W przypadku kuriera są podejmowane 3 próby dostarczenia przesyłki dzień po dniu (robocze), w przypadku nieudanych prób doręczenia przesyłka wraca do nadawcy.

    Co robić, gdy moja przesyłka zaginie?

    Czy przesyłkę może odebrać inna osoba?

    Nie, przesyłka wysyłana jest na adres i dane osoby która została wskazana podczas umawiania zlecenia samodzielnej instalacji.

    Zawartość paczki

    Co powinno się znajdować w przesyłce?

    Dostarczany jest dany sprzęt wraz z akcesoriami + instrukcja samodzielnej instalacji.

    Co jeżeli moja przesyłka jest niekompletna/ sprzęt uszkodzony?

    Czy w zestawie z pilotem są baterie?

    Tak.

    Umowa

    Co zrobić, jeżeli kurier nie przyniósł umowy?

    Kurier nie dostarcza umowy, jest ona przesyłana droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.

    Gdzie znajdę potwierdzenie warunków zamówienia?

    Potwierdzenie jest przesyłane droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.

    Od kiedy rozpoczną się naliczenia?

    Od momentu odbioru przesyłki przez klienta.

    Zwrot sprzętu

    Jak mogę zwrócić mój stary sprzęt?

    Zwracany sprzęt powinien być zapakowany w jedną paczkę i zabezpieczony przed zniszczeniem. Istnieją następujące możliwości zwrotu sprzętu:

  • technik UPC,
  • na własny koszt,
  • w Salonie UPC.
  • Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej.

    Do kiedy muszę zwrócić stary sprzęt?

    Do 14 dni od momentu odbioru przesyłki.

    Czy muszę zwracać stary sprzęt?

    Wszelkie informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej.

    Instalacja

    Co jest potrzebne, aby prawidłowo dokonać instalacji?

    Kompletna zawartość przesyłki oraz instalacja zgodnie z dołączoną instrukcją.

    Ile czasu zajmuje instalacja?

    W granicach 15 - 30 min.

    Kiedy powinno się zainstalować nowy sprzęt?

    Nowy sprzęt należy zainstalować do 7 dni od odbioru przesyłki.

    Czy mogę w trakcie samodzielnej instalacji poprosić o wizytę technika?

    Tak, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC: 813 813 813

    Jak mogę sprawdzić wolne terminy i zamówić wizytę technika?

    Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC: 813 813 813

    Samodzielna instalacja to sposób na podłączenie usług UPC bez konieczności wizyty technika w Twoim domu.

    Jest łatwiejsza niż myślisz!

    Jeśli kiedykolwiek samodzielnie podłączałeś DVD lub kino domowe do telewizora, z pewnością poradzisz sobie z tym zadaniem.

    Zamawiasz usługę lub zmieniasz dekoder/modem na nowszy, a my wysyłamy do Ciebie paczkę kurierem.

    Przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu 2 dni. Do sprzętu zostanie dołączona instrukcja samodzielnej instalacji.

    W ciągu 7 dni zainstaluj sprzęt. W razie dodatkowych pytań nasi konsultanci służą pomocą!

    Jeśli jesteś zobowiązany do zwrotu starego sprzętu - masz na to 14 dni.

    i zapoznaj się z instrukcją
    instalacji.

    Szybki bezprzewodowy internet w całym domu

    Instalacja modemu pozwoli Ci cieszyć się szybkim transferem i stabilnym połączeniem. 

    Najnowszy standard sieci wifi z nowoczesnym modemem

    Z modemem Giga Connect Box nie musisz się ograniczać! Zainstaluj go już dziś!

    Zestaw zapewniający dostęp do wifi w każdym pomieszczeniu

    Zainstaluj Wifi Booster i Internet Booster i ciesz się internetem tam, gdzie chcesz!

    Pożegnaj to co przeciętne, powitaj Horizon

    Zainstaluj Horizon i ciesz się telewizją nieskończonych możliwości.

    Ciesz się telewizją cyfrową bez obecności dekodera

    Ogladaj telewizję bez konieczności instalacji przewodów video!

    Nowa technologia na wyciągnięcie ręki

    Dzięki instalacji możesz cieszyć się lepszą jakością obrazu i dźwięku.

    To proste! Kurier dostarczy przesyłkę z nowym sprzętem i krótką instrukcją, jak go podłączyć.

    Instalujesz wtedy, kiedy Tobie jest wygodnie - do 7 dni od daty odebrania przesyłki.

    Nie ponosisz dodatkowych kosztów związanych z wizytą instalatora.

    Dostawa sprzętu

    Jakie są terminy doręczenia przesyłki?

    Przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską. Klient może otrzymać przesyłkę już następnego dnia roboczego - wszystko uzależnione jest od terminu wystawienia zlecenia:

    • zamówienie do godz. 12:00 (za wyjątkiem sobót) → przesyłka na następny dzień roboczy,
    • zamówienie po godz. 12:00 → przesyłka za dwa dni robocze,
    • zamówienie w soboty (niezależnie od godziny) → przesyłka za dwa dni robocze.

    Jak mogę się dowiedzieć, co dzieje się z moją przesyłką?

    W dniu poprzedzającym dostarczenie przesyłki (w okolicach godziny 19:30-20:00) otrzymasz SMS-a z numerem przesyłki – jej status możesz sprawdzić poprzez stronę internetową firmy kurierskiej.

    Jak mogę zmienić termin lub miejsce doręczenia przesyłki?

    Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC: 813 813 813

    Co się stanie gdy nie odbiorę przesyłki we wskazanym przeze mnie wcześniej terminie?

    W przypadku kuriera są podejmowane 3 próby dostarczenia przesyłki dzień po dniu (robocze), w przypadku nieudanych prób doręczenia przesyłka wraca do nadawcy.

    Co robić, gdy moja przesyłka zaginie?

    Czy przesyłkę może odebrać inna osoba?

    Nie, przesyłka wysyłana jest na adres i dane osoby która została wskazana podczas umawiania zlecenia samodzielnej instalacji.

    Zawartość paczki

    Co powinno się znajdować w przesyłce?

    Dostarczany jest dany sprzęt wraz z akcesoriami + instrukcja samodzielnej instalacji.

    Co jeżeli moja przesyłka jest niekompletna/ sprzęt uszkodzony?

    Czy w zestawie z pilotem są baterie?

    Tak.

    Umowa

    Co zrobić, jeżeli kurier nie przyniósł umowy?

    Kurier nie dostarcza umowy, jest ona przesyłana droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.

    Gdzie znajdę potwierdzenie warunków zamówienia?

    Potwierdzenie jest przesyłane droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.

    Od kiedy rozpoczną się naliczenia?

    Od momentu odbioru przesyłki przez klienta.

    Zwrot sprzętu

    Jak mogę zwrócić mój stary sprzęt?

    Zwracany sprzęt powinien być zapakowany w jedną paczkę i zabezpieczony przed zniszczeniem. Istnieją następujące możliwości zwrotu sprzętu:

  • technik UPC,
  • na własny koszt,
  • w Salonie UPC.
  • Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej.

    Do kiedy muszę zwrócić stary sprzęt?

    Do 14 dni od momentu odbioru przesyłki.

    Czy muszę zwracać stary sprzęt?

    Wszelkie informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej.

    Instalacja

    Co jest potrzebne, aby prawidłowo dokonać instalacji?

    Kompletna zawartość przesyłki oraz instalacja zgodnie z dołączoną instrukcją.

    Ile czasu zajmuje instalacja?

    W granicach 15 - 30 min.

    Kiedy powinno się zainstalować nowy sprzęt?

    Nowy sprzęt należy zainstalować do 7 dni od odbioru przesyłki.

    Czy mogę w trakcie samodzielnej instalacji poprosić o wizytę technika?

    Tak, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC: 813 813 813

    Jak mogę sprawdzić wolne terminy i zamówić wizytę technika?

    Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC: 813 813 813

    W UPC możesz czerpać rozrywkę bez końca! Zdobądź dostęp do niekończących się pokładów wrażeń i emocji. Poznaj nasze pakiety i wybierz rozrywkę dla siebie!

    Instrukcja samodzielnej instalacji Ge Gdf511

    Bezpośredni link do pobrania Instrukcja samodzielnej instalacji Ge Gdf511

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Instrukcja samodzielnej instalacji Ge Gdf511