Instalacja i obsługa Aeg X69454bv01 jest prosta i intuicyjna. Przed rozpoczęciem instalacji należy dokładnie przeczytać instrukcję obsługi i upewnić się, że wszystkie elementy są poprawnie podłączone. Instalacja urządzenia wymaga podłączenia wszystkich wtyczek i dostosowania ustawień zgodnie z instrukcją. Kiedy już instalacja zostanie zakończona, możesz przystąpić do konfiguracji urządzenia. Po włączeniu urządzenia, możesz korzystać z wyświetlacza LCD, aby skonfigurować ustawienia, takie jak temperatura, czasem i innymi ustawieniami. Po skonfigurowaniu urządzenia możesz korzystać z niego zgodnie z instrukcją obsługi.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcja instalacji i obsługi Aeg X69454bv01
W AEG wierzymy, że odpowiednio dbając o urządzenia, a także naprawiając je w razie potrzeby, możemy znacznie wydłużyć ich żywotność, oszczędzając przy tym energię i zasoby. Zapoznaj się z poradami dotyczącymi odpowiedniej troski o sprzęt, aby służył Ci jak najdłużej!
Jeśli masz problemy z urządzeniami, może być to łatwe do naprawienia. Nieustannie aktualizujemy nasz zbiór artykułów dotyczących rozwiązywania problemów i napraw, aby umożliwić Ci samodzielne rozwiązanie problemu i poprowadzimy przez możliwe rozwiązania. Jeśli nie, nasi technicy zawsze służą pomocą.
Dowiedz się więcej
Akcesoria dopasowane do Twojego produktu
Wykorzystaj w pełni swój produkt dzięki odpowiednim akcesoriom. Naczynia, filtry, produkty czyszczące – u nas znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz.
Kup akcesoria
Potrzebujesz dodatkowej pomocy?
Jeśli nie masz pewności, jak postępować lub nie możesz znaleźć tego, czego szukasz, odezwij się do nas – chętnie pomożemy!
Problem:
- Urządzenie nie działa / nie można go włączyć
- Nagrzewają się tylko dwa pola grzejne
- Na wyświetlaczu pojawia się komunikat o błędzie E3, E311 lub E312 (w niektórych przypadkach emitowany jest również sygnał dźwiękowy)
- Na wyświetlaczu pojawia się komunikat o błędzie E8 lub E822
- Przepala się bezpiecznik płyty grzejnej
Dotyczy:
- płyta indukcyjna do zabudowy
- kuchenka wolnostojąca z płytą indukcyjną
Rozwiązanie:
W przypadku nowej instalacji wyżej wymienione problemy z reguły oznaczają, że urządzenie zostało zainstalowane nieprawidłowo / niezgodnie z instrukcją instalacji
Uwaga: Nowa instalacja oznacza jedno z poniższych:
- Nowe urządzenie zostało pierwszy raz podłączone do zasilania elektrycznego.
- Urządzenie jest podłączone do innego gniazda elektrycznego.
1. Należy sprawdzić, czy w gnieździe elektrycznym jest napięcie.
W tym celu należy podłączyć inne urządzenie i sprawdzić, czy działa prawidłowo.
Jeśli gniazdo elektryczne nie działa, należy skontaktować się z wykwalifikowanym elektrykiem, aby wyeliminować problem.
2. Należy sprawdzić, czy bezpiecznik jest sprawny.
Sprawdzić, czy przyczyną nieprawidłowego działania jest bezpiecznik.
Jeżeli nadal będzie następowało wyzwalanie bezpiecznika, należy skontaktować się z wykwalifikowanym elektrykiem.
3. Należy skontaktować się z wykwalifikowanym elektrykiem, który zainstalował urządzenie.
Jeśli powyższe porady nie rozwiążą problemu, zalecamy kontakt z Biurem Obsługi Klienta Electrolux
Uwaga: zależnie od rodzaju usterki klient może zostać obciążony kosztami wizyty serwisanta, nawet w trakcie obowiązywania gwarancji
Ostrzeżenie: nie zaleca się użytkowania urządzenia do czasu całkowitego wyeliminowania problemu. Należy odłączyć urządzenie od zasilania i nie podłączać go ponownie do czasu uzyskania pewności, że wyeliminowano wszystkie nieprawidłowości.
Kod produktu i numer produktu (PNC) znajdują się na tabliczce znamionowej urządzenia.
1. Model, np. EWF1204W
2. Kod produktu (PNC), np, 914520402
3. Kod ML, np. 05
4. Numer seryjny