Dell Powerconnect B Fcx624s to wysokiej jakości przełącznik firmy Dell. Firma oferuje szeroki zakres gwarancji i pomocy technicznej dla tego produktu, aby zapewnić klientom najwyższą jakość usług. Gwarancja obejmuje wszelkie wady materiałowe i produkcyjne występujące w produkcie w okresie gwarancji. Klienci mogą również skorzystać z bezpłatnego wsparcia technicznego, które obejmuje pomoc techniczną online, telefoniczną i e-mailową. Firma oferuje również szkolenia online i szkolenia w miejscu użytkownika. Dzięki tym usługom Dell Powerconnect B Fcx624s jest wyjątkowo niezawodnym i wytrzymałym produktem.
Ostatnia aktualizacja: Gwarancja i pomoc techniczna Dell Powerconnect B Fcx624s
Drogi Użytkowniku,
klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp z. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneo. pl.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneo. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych.
Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. pl. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneo. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie zgadzam się” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań.
Nie zgadzam się
Linia telefonicznego wsparcia technicznego dotyczącego problemów ze sprzętem: Podstawowa
pomoc techniczna dostępna jest w godzinach roboczych: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–17:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Tel: 22 579 57 00.
1. Informacje, które należy zebrać przed skontaktowaniem się z Dell:
• kod „Service Tag” i/lub zgłoszenia,
• numer faktury i numer seryjny Produktu objętego wsparciem,
• numer modelu Produktu objętego wsparciem,
• aktualnie używana wersja systemu operacyjnego,
• nazwy producentów i modele używanych urządzeń peryferyjnych (np. modemów),
• opis problemu oraz informacje o wszelkich krokach podjętych do tej pory w celu jego
rozwiązania.
2. Kontakt telefoniczny z przedstawicielem pomocy technicznej
• Usługa jest dostępna pod następującym numerem telefonu
http://support. aspx/emea/shared/support/dellcare/pl/contact_us_options? c=pl&l=pl&s=gen&~tab=1. Dzwonić należy z miejsca zapewniającego dostęp do Produktu objętego wsparciem, którego dotyczy zgłoszenie, ponieważ w trakcie rozmowy może być konieczne przekazanie pracownikowi pomocy technicznej dodatkowych informacji. Jeśli Klient telefonuje pod ten numer poza standardowymi godzinami pracy (8:00–17:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), czas oczekiwania może być znacznie dłuższy.
Może też zaistnieć konieczność ustalenia z pracownikiem pomocy technicznej terminu ponownej rozmowy w standardowych godzinach pracy.
• Należy podać pracownikowi pomocy technicznej kod „Service Tag” i inne wymagane
informacje.
• Pracownik pomocy technicznej sprawdzi, jaki poziom pomocy technicznej został zakupiony oraz jaki jest termin wygaśnięcia subskrypcji usług dotyczących Produktu objętego wsparciem.
3. Pomoc w rozwiązywaniu problemów przez telefon
• Konieczne może być podanie informacji o treści i czasie wyświetlenia komunikatów
o błędach, a także poinformowanie pracownika pomocy technicznej o działaniach, które poprzedziły wyświetlenie danego komunikatu o błędzie oraz o podjętych do tej pory krokach.
• Należy podać aktualnie używaną wersję systemu operacyjnego.
• Należy podać nazwy producentów i modele używanych urządzeń peryferyjnych
(np. modemów).
• W celu umożliwienia skutecznego zdiagnozowania problemu rozmowę telefoniczną
z pracownikiem pomocy technicznej podzielono na szereg standardowych etapów.
• Jeśli Klient nie życzy sobie wstępnego rozwiązywania problemów przez telefon lub nie ma takiej możliwości, konieczne jest rozszerzenie usług wsparcia technicznego (w odniesieniu do danego Produktu objętego wsparciem) do pakietu ProSupport i zakupienie opcjonalnej usługi rozwiązywania problemów w siedzibie Klienta. W przypadku gdy konieczne będzie wykonanie usługi na miejscu, pracownik pomocy technicznej przekaże Klientowi dodatkowe instrukcje.
W związku z licznymi pytaniami, przygotowaliśmy skróconą charakterystykę i warunki gwarancji dla produktów Dell.
Gwarancja DELL Basic OnSite
- Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
- Czas reakcji serwisu: od 1 do 2 dni roboczych liczony od momentu zakończenia diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC
- Zgłoszenia usterek: przyjmowane telefonicznie w godz. 8-17 od poniedziałku do piątku, przy czym zgłoszenia dokonane po godzinie 16-tej traktowane są jako przyjęte dnia następnego
Do wsparcia typu Basic dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np. :
W przypadku gwarancji DELL Basic, większość uszkodzonych podzespołów Klient wymienia samodzielnie (są to tzw. części CRU), proces wygląda następująco:
- kurier dostarcza sprawną część
- wymiana uszkodzonego podzespołu na sprawny należy do obowiązków Klienta
- kurier odbiera uszkodzoną część od Klienta
Wybrane części mogą być (na życzenie Klienta) bezpłatnie wymienione przez wykwalifikowanego technika, który przyjedzie na miejsce naprawy i dokona wymiany (są to tzw. części FRU).
Jeśli Klient zażąda wymiany części CRU przez technika Dell, naliczona zostanie opłata za wymianę oraz dojazd technika. Wysokość opłaty telefonicznie podaje konsultant działu Wsparcia Technicznego Dell.
Przykładowo w ramach gwarnancji DELL Basic przez technika wymieniane są takie podzespoły jak elementy obudowy, radiatory i wymienniki ciepła, ekrany i matryce, płyty główne, procesory. Do samodzielnej wymiany zostały zakwalifikowane m. in. kable i przewody, stacje dokujące, pamięci, moduły zasilania i zasilacze, śruby i głośniki.
Gwarancja DELL ProSupport
Do wsparcia typu ProSupport dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np. :
Porównanie gwarancji DELL
Dodatkowe opcje do gwarancji DELL
Dodatkowe usługi wsparcia w ramach gwarancji Dell jest płatne opcjonalne. W ramach rozszerzenia można zakupić następujące usługi:
Zachowaj Swój Dysk Twardy (Keep Your Hard Drive)
To skuteczna ochrona poufnych danych zapisanych na dysku twardym. W przypadku uszkodzenia dysku, dysk zostaje u Klienta, a w komputerze lub serwerze instalowany jest nowy egzemplarz. Klient otrzymuje na wlaśność uszkodzony dysk twardy. Jest to gwarancja bezpieczeństwa danych wrażliwych, tajnych, zastrzeżonych lub poufnych. Dodatkowo klient ma pełną kontrolę i sam decyduje w jaki sposób może zutylizować dane zapisane na dysku. Minimalizuje się w ten sposób ryzyko wycieku danych i zgodność z przepisami.
Ubezpieczenie od Przypadkowych Uszkodzeń (Accidental Damage)
Usługa ta chroni sprzęt Dell przed przypadkowym uszkodzeniem. Według definicji przypadkowe uszkodzenie są to wszelkie nagłe i nieprzewidziane uszkodzenia spowodowane przez czynniki zewnętrzne, które mają wpływ na jego funkcjonowanie w warunkach eksploatacyjnych. Jeżeli dojdzie do przypadkowego uszkodzenia ubezpieczonego sprzętu Dell w okresie obowiązywania ochrony ubezpieczeniowej, sprzęt zostanie naprawiony bądź zastąpiony produktem o takich samych lub podobnych parametrach. Suma ubezpieczenia jest równa wartości sprzętu Del
Ubezpieczeniem nie są objęte kradzieże i zgubienia sprzętu lub uszkodzenia powstale w skutek pożaru lub klęski żywiolowej. W ramach ubezpieczenia Accidental Damage nie są naprawiane akcesoria i urządzenia peryferyjne dołączone do sprzętu.
Rozszerzone usugi serwisowe baterii (Extended Battery Service)
Baterie zamontowane w laptopach Dell standardowo posiadają gwarancję 12 miesięcy. Obecnie klienci mogą zakupić opcjonalną trzyletnią obsługę gwarancyjną baterii. Bateria z taką gwarancją ma charakterystyczną zieloną etykietę (zamiast szarej).
Diagnostyka urządzenia w miejscu instalacji (Onsite Diagnosis)
W przypadku problemów ze sprzętem, w wyznaczone miejsce może zostać w ramach usługi wysłany serwisant Dell w celu diagnostyki uszkodzenia.
Rozszerzenie gwarancji
W przypadku zainteresowania rozszerzeniem gwarancji Dell Basic lub Dell ProSupport o kolejny okres, rozszerzenia Dell Basic do Dell ProSupport lub zakupu dodatkowego wsparcia np. Keep Your Hard Drive lub Accidental Domage, prosimy o kontakt z naszymi Doradcami. Rozszerzenie jest wyceniane indywidualnie i jego koszt zależy od wielu czynników. Przed kontaktem z naszymi Doradcami prosimy o przygotowanie numeru Service Tag urządzenia.