Biuletyn Informacji Serwisowej Craftsman 315 228410 to aplikacja internetowa, która dostarcza informacji technicznych i instrukcji obsługi dla narzędzi Craftsman 315 228410. Użytkownicy mogą znaleźć informacje dotyczące instalacji, konserwacji, naprawy i obsługi narzędzi. Aplikacja zawiera szczegółowe diagramy części, opisy i instrukcje, które pomogą użytkownikom w uzyskaniu pełnego wykorzystania narzędzi Craftsman 315 228410. Biuletyn Informacji Serwisowej Craftsman 315 228410 jest dostępny dla wersji online i drukowanej, dzięki czemu użytkownicy mogą korzystać z niego w dowolnym miejscu i czasie.
Ostatnia aktualizacja: Biuletyn Informacji Serwisowej Craftsman 315 228410
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1. 1. ) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
1. 3. ) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366
1. 4. ) Adres zamawiającego:
1. ) Ulica: W. K. Roentgena 5
1. 2. ) Miejscowość: Warszawa
1. ) Kod pocztowy: 02-781
1. ) Województwo: mazowieckie
1. 5. ) Kraj: Polska
1. 6. ) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1. 7. ) Numer telefonu: 22/57 09 466
1. 9. ) Adres poczty elektronicznej: dorota. wolosiak@pib-nio. pl
1. 10. ) Adres strony internetowej zamawiającego: www. pib-nio. ) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1. ) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2. ) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298587
2. ) Data ogłoszenia: 2022-08-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3. ) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00289870/01
3. ) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3. ) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3. ) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2022-08-11 10:00
Po zmianie:
2022-08-18 10:00
3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2022-08-11 10:30
Po zmianie:
2022-08-18 10:30
3. Termin związania ofertą
Przed zmianą:
2022-09-09
Po zmianie:
2022-09-16
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka. pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka. pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.
Strony dostępne w domenie www. gov. pl mogą zawierać adresy skrzynek mailowych. Użytkownik korzystający z odnośnika będącego adresem e-mail zgadza się na przetwarzanie jego danych (adres e-mail oraz dobrowolnie podanych danych w wiadomości) w celu przesłania odpowiedzi na przesłane pytania.Szczegóły przetwarzania danych przez każdą z jednostek znajdują się w ich politykach przetwarzania danych osobowych.
Wszystkie treści publikowane w serwisie są udostępniane na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne - bez utworów zależnych 3. 0 Polska (CC BY-NC-ND 3. 0 PL), o ile nie jest to stwierdzone inaczej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1. 1. ) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1. 2. ) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
1. 4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366
1. 5) Adres zamawiającego
1. 5. ) Ulica: W. K. Roentgena 5
1. ) Miejscowość: Warszawa
1. 3. ) Kod pocztowy: 02-781
1. 4. ) Województwo: mazowieckie
1. ) Kraj: Polska
1. 6. ) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1. 7. ) Numer telefonu: 22/57 09 466
1. 9. ) Adres poczty elektronicznej: dorota. wolosiak@pib-nio. pl
1. 10. ) Adres strony internetowej zamawiającego: www. pib-nio. pl
1. ) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1. ) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2. ) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2. ) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2. ) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi opieki serwisowej oraz zapewnienie dostępu do nowych wersji oprogramowania dla modułu „Eskulap Apteka". TP-163/22/DW
2. ) Identyfikator postępowania: ocds-148610-249e4e28-0988-11ed-9a86-f6f4c648a056
2. ) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289870
2. ) Wersja ogłoszenia: 01
2. ) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2. 8. ) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2. 11. ) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2. 14. ) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2. 16. ) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3. ) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal. smartpzp. pl/coi. warszawa
3. ) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3. ) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3. ) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal. warszawa
3. ) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ: Rozdz. XVIII SWZ, Rozdz. XX SWZ.
3. ) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3. 12. ) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3. ) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3. 15. ) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdz. XXXV SWZ - Klauzula informacyjna RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4. ) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4. ) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4. ) Numer referencyjny: TP-163/22/DW
4. ) Rodzaj zamówienia: Usługi
4. ) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4. ) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4. 13. ) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4. ) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie następujących usług:
1) świadczenie usługi opieki serwisowej dla modułu „Eskulap Apteka” systemu informatycznego „Eskulap System Informatyczny Szpitala” użytkowanego przez Zamawiającego;
2) udostępnienie nowych wersji oprogramowania dla modułu „Eskulap Apteka”;
3) świadczenie usług rozwojowych w maksymalnym wymiarze 100 roboczogodzin dla modułu „Eskulap Apteka”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
4. ) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4. ) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4. 9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji będzie obejmować zakres i wartość opisane Załączniku 3 do SWZ w „Formularzu cenowym”.
W ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) świadczenia usługi opieki serwisowej dla modułu „Eskulap Apteka” systemu informatycznego „Eskulap System Informatyczny Szpitala”;
2) udostępnienia nowych wersji oprogramowania dla modułu „Eskulap Apteka”;
3) świadczenia usług rozwojowych w wymiarze 50 roboczogodzin dla modułu „Eskulap Apteka”
przez okres 6 miesięcy liczony od daty zawarcia umowy.
W ramach zamówienia w prawie opcji Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) świadczenia usługi opieki serwisowej dla modułu „Eskulap Apteka” systemu informatycznego „Eskulap System Informatyczny Szpitala”;
2) udostępnienia nowych wersji oprogramowania dla modułu „Eskulap Apteka”;
3) świadczenia usług rozwojowych w wymiarze 50 roboczogodzin dla modułu „Eskulap Apteka”
przez okres 6 miesięcy liczony od ostatniego dnia świadczenia usług w ramach zamówienia podstawowego.
4. ) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4. ) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4. ) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4. ) Kryteria oceny ofert
4. ) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis oceny ofert zawiera Rozdz. XXVII Kryteria oceny ofert.
4. ) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4. ) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4. ) Nazwa kryterium: Cena
4. ) Waga: 100, 00
4. ) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5. ) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5. ) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5. ) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5. ) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) wykaże, że wykonał co najmniej 2 (dwie) usługi rodzajowo odpowiadające przedmiotowi zamówienia. Za usługi rodzajowo odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna usługi spełniające poniższy warunek:
każda usługa polegała na wykonywaniu usług serwisowych oraz usług rozwojowych wraz z dostawą nowych wersji oprogramowania w zakresie programów (systemów) informatycznych do obsługi apteki szpitala w okresie co najmniej 12 miesięcy, a wartość wykonanej każdej usługi wynosiła nie mniej niż 80 000, 00 brutto PLN.
b) przedstawi, że podczas realizacji zamówienia publicznego będzie dysponował: min. 1 osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu czynności związanych ze świadczeniem usług serwisowych programów (systemów) aptecznych szpitala, która przez okres min. 6 miesięcy realizowała lub nadal realizuje, samodzielnie lub będąc członkiem zespołu, usługę opieki serwisowej programu (systemu) aptecznego szpitala.
5. ) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy: Tak
5. ) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, składa w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia nw. podmiotowe środki dowodowe, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5. ) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wymagany podmiotowy środek dowodowy:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy usług, w których wykonywaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Wykaz usług – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;2) Wymagany podmiotowy środek dowodowy:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykaz osób – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ;
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykaz osób – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ;
5. ) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. ) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6. ) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6. ) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6. ) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6. ) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6. ) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami rozdz. XX pkt. 29-33 SWZ.
6. ) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7. ) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7. ) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7. ) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
7. ) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7. ) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8. ) Termin składania ofert: 2022-08-11 10:00
8. ) Miejsce składania ofert: Platforma/System: https://portal. warszawa
8. ) Termin otwarcia ofert: 2022-08-11 10:30
8. ) Termin związania ofertą: do 2022-09-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykaz dokumentów i oświadczeń wymaganych do złożenia wraz z ofertą został wskazany w Rozdziale XIII SWZ.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka. pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka. pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.